Post by scaltitogicon on Feb 8, 2022 11:54:10 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ AXES.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AXES.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere nøkler ▞▞▞
▞▞▞ AXES.io 2022 version ▞▞▞
Fint spill! Kontrolltilpasning ville vært fint. Vil gjerne vite om disse spillelementene er nfts eller elementer kan brukes i akser metaverse. Er too-prosjektene de samme?
Spillet fortsetter å sparke meg ut etter at jeg slo det første kapittelet. Hver gang jeg prøver å spille av det andre kapittelet, slås det av og sparker meg helt ut av appen. Kjipt fordi jeg liker spillet veldig godt. Det er morsomt og lett å få taket på.
MultiCraft — Build and Mine! ایڈونچر deuh
AXES.io Action wgt
Jeg ville gitt dette flere stjerner hvis de ville legge til en annonsefri versjon. Jeg vil være villig til å betale gebyret hvis det betyr at jeg kan komme raskere inn i kampene, mengden annonser som blir dyttet ned i halsen på deg etter hver spawn-kill du får, er en stor turnoff for meg. Dette spillet har potensial til å bli et flott spill hvis de bare ville tillate et kjøp i appen for å fjerne annonser, slik at vi virkelig kan nyte spillet for hva det er.
ok.. dette spillet er veldig bra (og FOR lett for meg.. jeg fikk 37 drap på den første kampen (og det var enda mye enklere på nettet) med disse robotene ENKELT, og av en eller annen grunn tror jeg at jeg ble en proff på dette spill etter 3 timer lol), men det er ingenting å gjøre etter at du får alt du vil ha, så det ville vært kjedelig når du har gjort alt, og hvorfor ikke legge til flere ferdigheter eller krefter når du går opp i nivå i en kamp? ,og gir også muligheten til å velge mellom kart og få skinn til å ha en slags spesialitet
faktisk et bra spill
Bildene er clickbait, men spillet er veldig fint. Det er virkelig moro, spillet spilles fra ovenfra, ikke fra førsteperson. Jeg liker spillet. Og det er ikke skummelt eller noe.
Det pleide å være et fantastisk spill, men det jeg savner mest er det første designet av spillet, det var flott at du ville gå så langt du kunne før du døde jo lenger du levde, jo bedre ble du. Men i denne versjonen må du gjøre det etter nivå, og det er ikke uendelig. Etter min mening var den første versjonen fem stjerner, men nå er den bare én stjerne
Dette er mitt andre favorittspill av 12 spill, men snart fant jeg ut at de fleste av spillerne i online mod ikke er spillere. Hvis spillerne ikke var AI, ville dette spillet vært helt utfordrende og morsomt. Så det er derfor jeg Jeg gir den bare 3 stjerner. Til info, profilbildet er faktisk min far
Jeg elsket dette spillet. Jeg spilte det mye, hadde en haug med mennesker og våpen låst opp. Vekt på hadde. Forlot spillet installert, men spilte det ikke på en stund, kom tilbake til det og all fremgang gikk tapt. Takk for nye oppdateringer 😑🙄
Litt kjedeleg
Mistet stort sett alt av våpen jeg hadde jobbet hardt for å låse opp de beste våpnene på den tiden før oppdateringene (har ikke spilt på en stund), men var veldig skuffet over å finne at alle var borte, jeg vil si at oppdateringen var i god smak hvis jeg fortsatt hadde det jeg brukte timer på å tjene. Og ingen mengde brystnøkler vil fikse det. Spillet trenger også litt rengjøring, så mange overlegg at du ikke kan se hva som skjer halvparten av tiden nå
Greit spill. Det er morsomt, men har 2 problemer. For det første er det mange annonser. Som jeg forstår, må du betale for spillet på en eller annen måte. Og mange av nettspillene er bare roboter. Jeg er ikke sikker på om spillet virkelig er flerspiller.
Vi kommer til å jobbe med ""matchmaking". Ditt andre spill magica io har bedre matchmaking enn dette. Jeg blir med i et spill med 100 helse, det var en person med 1000 helse qnd som kastet tre full størrelse økser. Jeg er i sølv btw. Vil ikke anbefale. Men Magica Io er bedre, jeg vil anbefale det.
Jeg hørte mange snakke om roboter, men jeg er god i spillet og får mange drap. Det betyr ikke at robotene bare er gode i spillet, og våpnene kan komme med fordeler som to våpen eller våpenhastighet. For meg er robotene for enkle. Spillerne som vurderer én stjerne snakker om roboter og sånt er bare dårlige til å spille spillet. Jeg liker dette spillet, og synes det er flott fortsett med det gode arbeidet. Takk for at du leste kommentaren min.🧐
Dette spillet er min favoritt. Dette spillet mange slåss verktøy. Dette spillet har ingen annonser. At jeg gir dette spillet 5 stjerner. Dette spillet annonser og andre spill tank stjerner. Vi har krysset en annonsene er og andre som tank stjerner 8s dop,subway surfer
Det er veldig morsomt
Ikke gøy å spille lenger. Med den siste oppdateringen kunne jeg knapt spille spillet. Jeg bare fortsetter å dø i det øyeblikket jeg blir med i en kamp fordi den dumme bevegelsen er for sakte. Hva er det med det?? Alle de andre spillerne beveger seg fort som pokker sammenlignet med meg. Det er bare så ubalansert mht. [Rediger] Jeg prøvde det mange ganger, men jeg kan virkelig ikke vare lenger enn 10 sekunder med helten min som er for treg. Avinstallerer den for nå. Kanskje jeg kommer tilbake når problemet er løst.
Kule våpen
Vennligst legg inn gjenopprettingskjøp fordi jeg kjøpte ingen annonse + 50 000 mynter og likevel reflekterte den ikke på kontoen til tross for at transaksjonen var vellykket ... vennligst fiks det hvis ikke vil jeg ha en refusjon verdt samme beløp som det kjøpte gjorde ... dette bør være 5 stjerner, men etter å ha opplevd problemet fikk jeg det bare til én stjerne. Jeg vil lage en separat anmeldelse igjen etter at problemet er løst. Vær så snill å handle raskt
Du har ikke brukt noen tid på dette, hvis du respawner, spawner du midt i en kamp, hvis du er i giften utenfor ringen og vinner spillet, er du fortsatt forgiftet og har en sjanse til å dø når du vunnet, bruk mer tid i spillet og det kan være bra, ikke lag annonser på det hvis det knapt er jobbet med det.
Det er enkelt, kontrollene er enkle med to knapper, og det er veldig vanedannende, og dette kommer fra en fyr som spiller pubg mobil! Pluss at annonser tåles og faktisk er verdifulle. Def anbefaler dette spillet for alle aldre
Dette spillet er morsomt og alt. Men du kom inn med folk som har noen tusen helse når du bare har noen få hundre. Bildene på nedlastingen ser mye bedre ut enn det faktiske spillet gjør, noe jeg ville likt hvis spillet så slik ut, men kvaliteten er ikke i nærheten.
Dette er et FLOT!!!!!!! våpen med en bonus som (spiller tar skade i løpet av noen få sekunder etter at du treffer ham) eller (flyhastighetsbonus) og EN TRIPLE THROUGH!!!! det er andre morsomme våpen. Jeg beskrev BARE min hvis du vil kjøpe den, bla helt tilbake til våpendelen og den vil være REN blå, det vil koste ganske mye som 1200 SPILL, men det er et godt våpen👌
Virkelig flott spill hvis det ikke ble ødelagt av juksemakere som på en eller annen måte svømmer rundt på magen deres slik at du ikke kan slå dem. Til å begynne med virker det som en lønn for å vinne spill, men hvis du øver og går opp i nivå kan du rydde hus (uten juksemakere selvfølgelig) fordi jeg har blitt rangert så høyt som 7. i daglig rangering med 100+ dreper en kamp uten å betale og mer viktigst UTEN JUKS!! Start opp hackerne, og jeg vil fortsette å elske å spille spillet ditt eller ikke gjøre det, og se det gå nedover sammen med finansieringen din
Spillet er generelt veldig bra. Men jeg tror at når du spiller online, spiller du fortsatt med bots. Jeg hadde nettopp et spill der jeg dreper 1k mennesker, nådde 110-nivået og har omtrent 25 hk.. Jeg er bare lei av å spille og dør med vilje...
Spillet er bra totalt sett. Jeg likte det når du var i stand til å kjøpe våpen med mynter tjent og ikke bare begrenset til rulettodds for et godt våpen fra skattekisten.
Hvorfor blir spillet alltid knust hver gang jeg får en god gjenstand..jeg sletter og laster ned igjen 4 ganger nå... vær så snill å fikse det..
Jeg liker virkelig dette spillet. Battle royale-stilen er unik, og økser som våpen gir meg bare et stort smil. Du er alltid på bena og tenker raskt for denne. Arenaene er flotte og romslige nok til å sette bakholdsangrep også. Det er et greit og morsomt spill
AXES.io Darbības spēles hyi
Jeg hater den nye oppdateringen. Jeg kan ikke kjøpe våpen eller andre ting fra den originale butikken, og alle andre er for overveldet. Jeg er i sølvrangen. Jeg liker det nye ligasystemet du. Dette spillet er en stjerne fordi det virker urettferdig at alle bare kan slå meg og jeg dør. Hver gang jeg spiller har alle 2000 hk. Jeg kan heller ikke kjøpe mine egne ting. Jeg må kjøpe bryst og det blir irriterende, vær så snill å få spillet tilbake til sitt opprinnelige jeg. Bortsett fra ligasystemet
Det er veldig bra spill
Jeg elsker dette spillet! Hadde det bare i en uke, men det er definitivt mye moro. Noen ganger kan du ikke få et eneste drap før du dør, men andre ganger kan du bringe terror til slagmarken. Jeg hadde et par ideer for opplåsbare ferdigheter: 1, avbøyning. Det ødelegger det møtende våpenet, men ødelegger også ditt. Dette kan bidra til å holde deg tryggere uten å være for OP. 2, Livspust. Gjenoppliver deg en gang når du dør, men den som drepte deg får fortsatt poeng. Flott spill, fortsett med det gode arbeidet!
Spillet er flott, men siden du endret livssystemet, er det vanskeligere selv i offline-modus. Jeg vil ha det gøy, men konstant omstart fra lvl 1 er frustrerende
Ikke den beste fordi når du kommer til det andre området av et område begynner folk å skyte deg fordi våpensystemet er lønn for å vinne. Heltene betaler litt for å vinne fordi de ikke er de beste noen ganger. Det er et meh spill
Flott spill 👌 Jeg har alle skins og alle våpnene (foruten julepakken skin og våpen). Jeg elsker at det ikke er så mye annonser, for når jeg laster ned et spill og bit har for mange annonser, ender jeg opp med å slette det. neste dag elsker det. Hvis jeg må være kritisk så er det eneste jeg har problemer med at siden jeg har alle skinnene og våpnene, får jeg ikke julepakken og på min daglige belønning på skinn og våpen vet jeg at jeg ikke kommer til å ha noe som helst. det er ingen spenning. Lik det
Et bra spill. Enkel og veldig lett å spille. Jeg håper utviklerne vil oppdatere dette spillet snart. Som et partisystem med en VENN eller tilfeldige. Du spiller bokstavelig talt alene for nå, og det blir litt kjedelig. Å leke med en venn ville vært veldig fint.
Dette spillet ødela telefonen min Jeg kan ikke trykke på skjermen på spillet Jeg skadet telefonen min berøring Jeg hater den gå av og ta den av appbutikken
Ok, så jeg elsker dette spillet ærlig talt. Det er gøy det er ikke så mange annonser eller urettferdige fordeler alt er bra, men .. hver gang jeg vinner eller taper en kamp og skal kreve belønningen min, dukker det opp en annonse som ikke kan ses, og det er ingen måte å la det være så jeg mister belønningen min... vær så snill å fikse det!!
Ddt er et bra spill men litt mye videoer
Full av annonser, annonser etter at du er ferdig med et spill, annonser i spillet for å få fordeler og HP i mellom runder, annonser, for å få penger, eller betale $5 og aldri se et tillegg igjen. Det er et morsomt spill, men opplevelsen blir ødelagt av annonser, Jeg gjør et poeng av å aldri laste ned en app som spiller av annonser gjennom FTP-spill
Før hitpoints bar spillet var morsomt. Nå når du spawner inn, må du ha et giftvåpen for å få drept, men du er ikke garantert et drap da fordi hvem som helst kan drepe stjele. For ikke å nevne at du får spawned ved siden av 3-4 spillere med over 100 hk som alle sikter mot deg. Dette skjer i multiplayer og offline spill. Morsomt spill forvandlet til skurkhus.
Jeg liker dette spillet, men jeg er så proff ID-en min Er spilling yt jeg bare spiller og så er spillet mitt har en annonse annonsen beveger seg ikke jeg mener at annonsen gjentar annonsen går ikke så jeg går av spillet og åpner spillet mitt på nytt når jeg åpner igjen sjekker jeg. Har ingenting Men jeg ser at alle karakterene mine er borte. Jeg ser ID-en min. Tilbake vær så snill, gjør noe for ID-en min 😭😭😭